StartHub Academy 18: Over de inzet van internet

Vorig artikel Volgend artikel

Hoe zet je internet in als startup? Voor productinnovatie, voor marketing, als helpdesk. Aflevering 18 van de serie StartHub Academy van Leonieke Daalder.

Verwacht onder meer de volgende quotes: "Het gaat er vooral om dat je weet waar je klanten zitten en dat je je daar op richt." Boris Veldhuijzen van Zanten / o.a The Next Web. "Sociale media, de producten die er nu online zijn, zijn gewoon zo makkelijk om gratis markering mee te doen. Het enige wat je moet investeren is wat tijd. Maar het is veel goedkoper dan wat abri's ophangen. Plus: de gebruikersgroep die je het eerst wilt aanspreken zit toch constant daar." Renato Valdés Olmos / My Name Is E.

"Ik gebruik Twitter. Twitter-search met name om te kijken wat mensen over mijn product zeggen, wat voor problemen ze tegenkomen, waar iets niet lukt. Daar innoveren we ons hele product mee. En die mensen helpen, heel erg actief, de hele dag door." Mathys van Abbe / Mobypicture. "Je moet niet nadenken over waar kan ik allemaal aanwezig zijn, maar meer over wat past goed bij mijn merk." Robert Gaal / Wakoopa

StartHub

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies