Meer dan 100k gebruikers en nieuwe functies voor Tom's planner

Vorig artikel Volgend artikel

We hebben al eerder geschreven over Tom’s Planner, een voor iedereen toegankelijke tool waarmee project planningen online gecreëerd, gedeeld en gepubliceerd kunnen worden. Een applicatie die een stuk efficiënter is dan Excel en eenvoudiger in het gebruik dan Microsoft Project. Sinds de lancering een paar jaar geleden, hebben inmiddels wereldwijd meer dan 100k gebruikers hun weg gevonden naar Tom’s Planner. Tijd dus voor een update aangezien er een aantal nieuwe functionaliteiten bij zijn gekomen en sinds begin dit jaar meerdere talen worden ondersteund, waaronder Nederlands, Duits en Frans. Spaans en Italiaans volgen binnenkort en later dit jaar zal ook Japans en Chinees aan het rijtje worden toegevoegd..

Thomas Ummels founder van Tom’s Planner: "Al vanaf het begin is de feedback van gebruikers belangrijk geweest bij de verdere ontwikkeling van de tool en het heeft een grote bijdrage geleverd aan het succes. Ook al vonden wij het een logische volgende stap in de verbetering van de software, de terugkoppeling van klanten was de hoofdreden achter de introductie van de nieuwe talen."

Meer dan 100k gebruikers en nieuwe functies voor Tom's planner

Naast de implementatie van nieuwe talen, heeft het Tom's Planner team het aantal functionaliteiten uitgebreid. Voor gebruikers die vaak onderweg zijn, is het nu ook mogelijk om Tom's Planner op de iPad en iPhone te gebruiken. Open de Tom's Planner website in je mobiele browser en je kunt aan de slag. Deze upgrade is geldig voor zowel de gratis als de betaalde Tom's Planner accounts.

Een enorme verbetering zijn de plug-ins, waardoor je Tom's Planner kunt personaliseren. Het is hierdoor bijvoorbeeld mogelijk om speciale kolommen toe te voegen die extra informatie geven over het project zoals: start- einddatum, totale duur, stoplichten en auto nummering. Verder kunnen er links in projecten worden opgenomen naar relevantie websites, Google Docs documenten of Dropbox files.

Andere interessante functionaliteiten die aan de tool zijn toegevoegd, zijn:

- Snelle login met Google en Facebook account

- Speciale accounts voor bedrijven om meerdere accounts te managen

- Uitgebreide lijst met templates om gebruikers op gang te helpen

- Haarscherpe PDF output voor prints

- Nieuwe in- en export mogelijkheden zoals export naar Excel, CSV en JSON

- Ondersteuning van Linux

"We blijven open staan voor input van gebruikers en zullen het komend jaar nog een aantal veelgevraagde functionaliteiten toevoegen, zoals subgroepen en de mogelijkheid om informatie te filteren, waardoor de tool nog gebruiksvriendelijker wordt."

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies