Kaspersky Lab favoriet in Europa

Vorig artikel Volgend artikel
Kaspersky Lab favoriet in Europa

Zo'n 35% van alle Europese gebruikers kiest voor Kaspersky Lab bij aanschaf van een  antivirusproduct. Volgens recente onderzoeksgegevens van GfK Retail and Technology kiest meer dan een derde van alle Europese consumenten bij de aanschaf van een antivirusoplossing voor Kaspersky Lab. De gegevens zijn gebaseerd op de omzetcijfers van het GfK Retail Panel in het softwaresegment 'antivirus' van augustus tot oktober 2008, met als uitkomst dat KL het toonaangevende merk blijft in West-Europa.

"Het vervult ons met trots dat Europese klanten vertrouwen stellen in onze technologie en oplossingen", aldus Ralf Tegethoff, Regional Director Consumer Business van Kaspersky Lab Europe. "Hierdoor kunnen wij dagelijks miljoenen klanten beschermen tegen gerichte aanvallen van cybercriminelen. Deze aanvallen zijn bepaald geen kinderspel, zoals in het verleden. Nu is er sprake van een hoogontwikkelde markt met georganiseerde groepen cybercriminelen die achter zulke aanvallen zitten. Hun enige oogmerk is geld en hun methoden worden met de dag geavanceerder."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies