Adobe Flasht topmerken en gaat massaal mobiel

Vorig artikel Volgend artikel
Adobe Flasht topmerken en gaat massaal mobiel

Adobe Systems Incorporated komt met drie nieuwe interessante Flash-varianten. Adobe vaart mee op de snelgroeiende mobiele (content)markt en telt reeds 450 miljoen mobiele apparaten die voorzien zijn van Flash. Speciaal voor die mobiele markt komt Adobe met de Flash Lite 3. Deze nieuwe versie is erop gericht om Flash Player-compatibele video naar mobiele apparatuur te brengen.

Topmerken zoals MTV Networks, Nasdaq, eBay, Reuters en Dolce & Gabbana hebben reeds aangekondigd Flash Player-compatibele mobiele producten en oplossingen van Adobe in te gaan inzetten om hun brands naar de mobiele markt te brengen. Twee nieuwe flashy toepassingen van Adobe zijn de Adobe Flash Home -een mobiele applicatie voor rijke en dynamische home screens en de variant Adobe Flash technologie. Deze laatstgenoemde brengt een offline portal-oplossing om aansprekende gebruikerservaringen en directe toegang tot data services te leveren. 

De update naar Flash
Cast 2 levert rijke data services voor mobiele applicaties die gemakkelijk te gebruiken zijn. Denk hier aan content zoals nieuws-, sport-, of entertainmentkanalen en wellicht wel visuele Web 2.0 blogs. 

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies