Groupon steeds dieper in het rood

Vorig artikel Volgend artikel
Groupon steeds dieper in het rood

Internetbedrijf Groupon lijkt niet meer van de rode cijfers af te komen. Het bedrijf presenteerde de cijfers van het vierde kwartaal en liet weten dat ze een verlies hadden van 81,1 miljoen dollar, wat een jaar eerder 65,4 miljoen dollar was. Daarentegen steeg de omzet wel naar zeker 638 miljoen dollar. De verwachtingen voor 2013 zijn dan ook allesbehalve gunstig. 

De CEO van Groupon, Andrew Mason, blijft nog steeds positief. Hij zegt dat de groei van de omzet een duidelijk signaal moet afgeven dat klanten nog steeds stapelgek zijn op Groupon. Ook gaf hij aan dat het internetbedrijf door blijft gaan met het investeren in de groei in 2013, omdat ze nieuwe kansen zien om hun klanten te kunnen geven wat ze graag willen.

Groupon staat bekend om het aanbieden van groepskortingen bij verschillende zaken. Sinds vorig jaar zijn ze actief op de beurs, maar nooit wist het bedrijf positieve cijfers te behalen. Analisten verwachten dat hier in 2013 ook geen verandering in zal gaan komen. Het bedrijf blijft slechter optimistisch. 

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies