Het Pondres Social Media Onderzoek 2013

Het Pondres Social Media Onderzoek 2013

Hoe staan de Nederlandse bedrijven ervoor met betrekking tot de inzet van social media en wat kunnen we het komend jaar verwachten?

De afgelopen weken is er achter de schermen hard gewerkt aan de opzet voor het Pondres Social Media Onderzoek 2013 oftewel #SMO_13.

Om de kwaliteit te waarborgen is wederom het online onderzoeksbureau MWM2 aangehaakt. Samen met hen hopen ze jullie weer van de nodige inzichten te voorzien. Uiteraard kan het rapport niet bestaan zonder respondenten. Daarom willen ook wij iedereen vragen om de vragenlijst in te vullen, hetgeen ongeveer 10 minuten in beslag zal nemen. Na afloop van het onderzoek ontvang je, indien gewenst, een uitgebreide rapportage met alle ins en outs.

Om een kleine indicatie van de vragen te geven:

Het onderzoek geeft o.a. antwoord op de volgende vragen:
- Waarom wordt er wel of geen social media ingezet?
- Welke social media kanalen zijn ingezet in 2012?
- En welke verwacht men in te zetten in 2013?
- Met welke frequentie zijn bedrijven actief op de sociale media?
- Wat zijn de doeleinden van de social media inzet?
- Op basis van welke metrics meet men de resultaten?

Het onderzoek wordt onder diverse branches uitgevoerd om een compleet beeld te krijgen van de ontwikkelingen. Uw medewerking aan het #SMO_13 wordt zeer op prijs gesteld en wij zijn dan ook erg benieuwd naar uw visie op het social media landschap. Wanneer u op deze link klikt gaat u naar de enquête.

Eventuele vragen zijn te stellen aan @pondressocial.

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines