Eerste tool voor het monitoren van Pinterest accounts

Viralheat is de eerste social media management tool die Pinterst heeft geintegreerd in het monitoring platform, en zo gebruikers in staat stelt alle social accounts vanuit 1 dashboard te monitoren. 

Onlangs zijn een aantal grote merken gestart met Pinterest campagnes die zijn gericht op "Pinners" en hun "boards". Met behulp van de tool kunnen marketeers hun Pinterest campagnes monitoren door surface analytics, sentiment analysis, influencer data en een real-time 'wall' van alle mentions.

Al deze informatie op een dashboard geeft gebruikers de mogelijkheid berichten te vergelijken van site naar site. De CEO van Viralheat, Raj Kadam laat tegenover Business Insider weten hoe de Pinterest functie werkt: "We surface relevant pins per search by what was most recently pinned, while capturing all elements of posts, including the keywords in titles, descriptions, image names, domain names, links, and Pinterest board names."

Reacties (3)

    • Glenn

    Visualheat is absoluut niet de eerste, Pinerly doet dit al een kleine 6 maanden.

    Ma 3 sep 2012, 20:02 [reply]

  • Wij doen het bij Clipit ook al een tijdje hoor :-)

    Ma 3 sep 2012, 20:19 [reply]

    • WebSorber

    Heren, bedankt voor de tips. Ik vraag me af of bestaande tools zoals Coosto en Finchline ook dit soort nieuwe netwerken meenemen in hun monitoring.

    Do 13 sep 2012, 14:21 [reply]

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines