LinkedIn krijgt oranje tintje [Infographic]

Vorig artikel Volgend artikel
LinkedIn krijgt oranje tintje [Infographic]

LinkedIn lanceert vandaag de Nederlandstalige versie van de website. De meer dan 3 miljoen leden in Nederland kunnen nu de Nederlandse versie van de site activeren op hun startpagina.

LinkedIn heeft een groeiend en zeer interactief ledenbestand in Nederland en de toevoeging van een Nederlandstalige versie van de website maakt het makkelijker voor leden om in hun eigen taal met hun vertrouwde professionele contacten te communiceren, samen te werken en informatie te delen.

"LinkedIn heeft een enorme potentie om te groeien in Nederland," aldus Lot Keijzer, Director Marketing Solutions LinkedIn Benelux. "Nederland is het meest actieve Europese land op LinkedIn, met de hoogste participatiegraad; we verheugen ons dan ook op het effect dat de Nederlandstalige versie met zich mee zal brengen. Onze ervaring in andere landen leert dat de komst van een lokale versie de mate van betrokkenheid voor de leden zal vergroten."

De Nederlandstalige versie van LinkedIn treedt in de voetsporen van de Roemeense, Russische, Turkse en Zweedse lancering van de site in 2011. Dit alles geeft aan dat LinkedIn in de Europese markt zal blijven investeren. Behalve in het Nederlands is LinkedIn ook te gebruiken in het Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Maleis, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds en vanaf vandaag ook in het Tsjechisch.

infographic-nl-li
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies