Social Media Monitoring Tools [Infographic]

Vorig artikel Volgend artikel
Social Media Monitoring Tools [Infographic]

Eind vorige week schreef Titus al dat retailers traag zijn met Social Media Monitoring (SMM). De explosie van social media heeft er voor gezorgd dat er in ieder geval veel verschillende tools beschikbaar zijn voor het monitoring. Zelf maken we gebruik van Dialogs. In onderstaande Infographic is ondermeer te zien dat bijv. 2,2% van de respondenten meer dan $10.000 per maand aan SMM tools uitgeven, 54,7% geeft er $100 of minder per maand aan uit. Hoe zit dat bij jullie. Maak je gebruik van een betaalde tool, of gebruik je een van de vele gratis tools?

-1189.jpg

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies