Wereldtickets start provocerende social media campagne

Vorig artikel Volgend artikel
Wereldtickets start provocerende social media campagne

Wereldtickets is met #enkelereisterug een provocerende campgane gestart. Iedereen die iets of iemand publiekelijk een #enkelereisterug wenst op Twitter, Facebook of Hyves, maakt vervolgens kans op een reischeque ter waarde van 500 euro. Verder worden er ook elke dag kleinere vouchers verloot onder de Twitteraars, Facebookers en Hyvers die iets of iemand een #enkelereisterug wensen naar waar dan ook; naar Marokko, Indonesië of Limburg.

Marco de Boer, de creatief Directeur van Artmiks, het bureau achter de campagne van Wereldtickets: "Voor mij is iemand een enkele reis terug wensen niet meer dan een schimpwoord, straattaal voor iemand die normaal moet doen. Het gaat om de eerlijke samenleving waarin we mogen aangeven met wie we niet door een deur kunnen. Of dat nu dat groepje in het winkelcentrum is, die besluiteloze bestuurder of het middelpunt van Haagse aandacht."

Een social media campagne die de meningen zal doen verdelen, de een zal vinden dat het goed gevonden is, de ander zal het smakeloos vinden. 

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies