Zonder Beesies doet Albert Heijn het alleen maar beter

Vorig artikel Volgend artikel
Zonder Beesies doet Albert Heijn het alleen maar beter

Vanaf het moment dat de AH Beesies uitverkocht waren heeft Albert Heijn het alleen maar beter gedaan. Nog altijd onderzoeken Trefpunt en SocialMedia8 wekelijks de met de Fan Buzz Radar welke merken tijdens dit WK het meest aanwezig zijn in het social media landschap van Nederland.

De afgelopen week waren dit de meest opvallende bevindingen: De Buzz rond Albert Heijn en Beesies (buzz aandeel 22,11%) blijft stijgen door de aankondiging dat ze opraken en niet extra bijgemaakt worden. Nieuwkomer in de buzz is de actie Waste with Taste waarin besproken wordt wat te doen met de oranje goodies na het WK. Bavaria (buzz aandeel 16,3%) houdt zich –wellicht bang voor FIFA- stil.

Nog een week te gaan en we weten of Nederland haar eerste WK gaat winnen. De top-3 laat zich niet meer verslaan door nieuwe merken lijkt het. Slim is het initiatief van de Opinionators om nu alvast na te denken over wat te doen met de enorme bergen Oranje premiums. Ongetwijfeld een thema waar veel buzz over gaat ontstaan na het WK.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies