Debat over Social (Media) Marketing richtlijnen

Vorig artikel Volgend artikel
Debat over Social (Media) Marketing richtlijnen

Woensdag 9 juni start het publieke debat over de Gedragscode voor Social (Media) Marketing. Jij kan daar als voorloper op dit gebied aan meedoen en de Code helpen vormgeven. De code stelt regels voor marketing via alle sociale media en is bepalend voor de toekomst van het kanaal. Na het kick off debat, wordt de discussie vanaf donderdag 10 juni online voortgezet om nog dit jaar een Gedragscode te kunnen aannemen die de branche gezond houdt en verder doet groeien.

Lees meer over deze code in 'Rondvraag: Regels voor Social Media Marketing?'

Wie: Het Social Marketing Platform van de DDMA organiseert dit evenement
Wanneer: 17:00 – 18:30, 9 juni
Waar: Lab 111, Arie Biemondstraat 111, 1054 PD Amsterdam
Wat: prikkelende stellingen, open discussie, experts, voorbeelden, een drankje.
Hoe: Geef je hier op. Het aantal deelnemers is beperkt dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Het DDMA wil met het Social Marketing Platform de Social (Media) Marketing sector op een hoger niveau brengen en helpen groeien. Een van de actiepunten is om in 2010 een Gedragscode voor Social (Media) Marketing te introduceren. In 2009 bracht het SMP een eerste versie hiervan uit als discussie–starter, gebaseerd op de internationaal toonaangevende Womma Ethics Code.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies