Bloggen en Twitter steeds belangrijker voor MKB bij het genereren van leads

Vorig artikel Volgend artikel
Bloggen en Twitter steeds belangrijker voor MKB bij het genereren van leads

Uit cijfers van het Amerikaanse HubSpot en gepubliceerd door eMarketeer blijkt dat de effectiviteit van Bloggen en Twitter meer en meer begint te lonen voor het MKB. Het verkrijgen van volgers via Twitter, gekoppeld aan het regelmatig schrijven op een blog boost nu eenmaal je autoriteit. Zeker nu Google ook volop Twitter indexeert.

In het onderzoek kwam naar voren dat met name de Twitter reach uitermate belangrijk was voor het genereren van leads. Ondernemers met 100 to 500 volgers genereerden maandelijks 146% meer leads dan ondernemingen met 21 tot 100 volgers. Boven de 500 volgers stabiliseerde zich dit aantal.

Het onderzoek vermeld verder dat ook het aantal blog-postings een belangrijke rol speelt bij het verkrijgen van autoriteit via zoekmachines. Meer info is o.a. te vinden via het webinar "Lead Generation for Small Business" eveneens via HubSpot.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies