Havana Orange mikt op "Community PR”

Vorig artikel Volgend artikel
Havana Orange mikt op "Community PR”

Vandaag is Havana Orange van start gegaan. Het bureau, opgericht door Rick van de Weg, Jacob-Jan Esmeijer en IN10 Communicatie, heeft de term "Community PR" aan haar werkgebied gegeven.

"PR-bureaus zijn er genoeg en digitale en online PR-bureaus inmiddels ook. Op één of andere manier behandelen ze elkaars expertise echter als stiefkindjes. Terwijl er in de integratie juist zo veel te halen is. Dat beogen we met Havana Orange: de integratie van 'good old' PR, social media, evenementen en in-script sponsoring", aldus Rick van de Weg.

Oude wijn in nieuwe zakken? "Gedeeltelijk, maar in de combinatie van de disciplines zit de toegevoegde waarde. We zijn het eerste PR-bureau dat de kansen van redactionele paid publicity volwaardig benut en, mede dankzij IN10 Communicatie, social media integraal weet in te zetten. En aan de andere kant zijn we het eerste digitale bureau, dat de grote kracht van traditionele free publicity op waarde weet te schatten."

"Het creëren van positieve consumentervaringen is een essentieel onderdeel binnen Community PR. Daarom zien we als bureau mooie synergetische kansen in deze combinatie", aldus Vincent Luyendijk, oprichter van IN10.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies