Customer Media Scriptie Award

Vorig artikel Volgend artikel
Customer Media Scriptie Award

Om de aanwas van nieuwe Customer Media talenten een extra impuls te geven heeft Smin de Customer Media Scriptie Award opgericht. Dit is dé bekroning voor de student met de meest spraakmakende, inhoudelijk sterke scriptie over customer media. Met de Customer Media Scriptie Award wil Smin media- en communicatiestudenten uitdagen tot het maken van een spraakmakende scriptie en hen een platform bieden om zich te profileren naar het toekomstige werkveld.

Studenten die een hbo- of universitaire opleiding volgen en een scriptie hebben geschreven over customer media kunnen deze insturen voor een award. De ingezonden scripties worden beoordeeld door een vakkundige jury.

Uiteindelijk nomineert de jury de drie beste scripties. Eén van de genomineerde scripties zal worden beloond met de Customer Media Scriptie Award. Tijdens de uitreiking van de Customer Media Scriptie Award  op 18 november 2009 presenteren de genomineerden hun scripties en kunnen Smin-leden stemmen op het beste werkstuk. De auteur van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro.  

Studenten komen vaak met frisse en slimme ideeën. Het  ontsluiten van deze ideeën blijkt lastig te zijn.  De toekenning van de award heeft tot doel de drempel tussen opleiding en het vak te slechten om zo de vakbekwaamheid en de kwaliteit van nieuwe aanwas in het customermediavak te bevorderen” aldus Monique Vierdag, directeur Smin.

Meer informatie over de Customer Media Scriptie Award is te vinden via de website. Studenten kunnen tot 2 oktober 2009 hun scripties inzenden.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies