Social Media22.07.2008

Propeller.com 2.0: DIGG this!


propeller-com-2-0-digg-this.jpg
propeller-com-2-0-digg-this.jpg

Het in Nederland weinig populaire Propeller.com heeft een flinke 2.0-redesign ondergaan. Deze nieuwssite -van uitgevend provider AOL- zou de concurrentie met sociale news-gigant DIGG moeten aangaan.

Naast een frisse look en een nieuw logo kan de nieuwslezende ‘prosumer’ zijn stem uitbrengen. Een mascotte ‘part professor, part citizen journalist’ maakt de redesign compleet. Oordeel zelf: www.propeller.com

Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.