Video interview: Tetsuya Mizuguchi (Child of Eden)

Vorig artikel Volgend artikel

Omdat Child of Eden 17 juni uitkomt was producent Tetsuya Mizuguchi afgelopen week in Nederland en ik kreeg de mogelijkheid om hem te interviewen naast de blik die op de game geworpen mocht worden. Dat hoef je me geen twee keer te zeggen, want de man is verantwoordelijk voor een hele reeks fantastische games (o.a. Sega Rally, Space Channel 5 en Rez om maar alleen even wat Dreamcastgames te noemen.) Ik sprak met hem over zijn achtergrond, de keuze om met Kinect te gaan werken en zijn ervaringen in 10 jaar gamesontwikkeling.

Video interview: Tetsuya Mizuguchi (Child of Eden)

" style="width: 312px; border: solid 1px black; background: #FFE484; padding-top: 108px; padding-left: 192px; height: 198px;">

Patrick Smeets

Game-enthousiast, tech blogger en presentator. Was ooit rockster. Local celebrity in Limburg maar ziet graag veel van de wereld. Er zijn niet genoeg kattenGIFjes...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies