Admanager viert verjaardag met online marketinggame Adman

Vorig artikel Volgend artikel
1162390691adman

De online marketing portal Admanager.nl viert woensdag 1 november haar 5-jarig bestaan. Een jubileum dat niet onopgemerkt voorbij zal gaan. Ter gelegenheid van dit jubileum ontwikkelden Mediarijk en Admanager een online marketinggame genaamd Adman. In deze game wordt de superhero Adman voor de moeilijke opgave gesteld zich een weg te banen door het online marketinglandschap om uiteindelijk bij de klant uit te komen. De game wordt ook uitgevoerd in een zogenaamde Swoot-browser. Dit is compleet nieuw op de markt in Nederland.

“Admanager.nl bestaat 5 jaar en dat mochten we niet zomaar voorbij laten gaan”, vertelt Steven Pieneman, oprichter van Admanager. Samen met Mediarijk hebben we een game-format ontwikkeld waarin de superhero Adman centraal staat. “Adman is geschapen aan de hand van Steven Pieneman zelf”, aldus John Jägers, directeur van Mediarijk. “Iedereen mag met hem spelen”!

Admanager.nl, opgericht in juni 2001, is uitgegroeid tot het centrale informatiepunt voor online marketing en in het bijzonder online advertising. Binnen korte tijd hebben zich een groot aantal partijen zich aangesloten bij Admanager.nl, waardoor een uniek aanbod van informatie is ontstaan omtrent online advertising, e-mail marketing, affiliate marketing en searchengine optimalisatie.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies