AdRemedy lanceert Loyalty Program

Vorig artikel Volgend artikel
1161168731adremedy

Om zich van andere netwerken te onderscheiden, is online advertising netwerk AdRemedy vanaf 1 oktober gestart met een loyaliteitsprogramma voor de publishers in haar netwerk. Naast de inkomsten die worden behaald met het plaatsen van de banners, sparen bij AdRemedy aangesloten websites daarom automatisch ook mee voor geschenken. Variërend van een iPod tot een plasmatelevisie en van een originele Rolex tot een Vespa.

Met het ruime aanbod van online advertentienetwerken in het performance based segment is het voor een website tegenwoordig erg gemakkelijk om zich aan te sluiten bij één van die netwerken. Dat klinkt mooi. Maar in de praktijk blijkt dat het switchen tussen verschillende netwerken een steeds groter wordende trend is geworden. En dat is vervelend voor alle partijen.

AdRemedy onderscheidde zich al door publishers gegarandeerd binnen 30 dagen uit te betalen. Nu komt daar dus het loyaliteitsprogramma bij. Jasper van den Berg van AdRemedy: ”In het huidige, dichtbevolkte landschap van online advertentienetwerken is het zaak om publishers te blijven triggeren. Het idee achter dit voor deze branche unieke initiatief is dan ook het behouden van de bestaande publishers, en daarnaast het vergroten van het AdRemedy netwerk. Belonen creëert immers loyaliteit.”

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies