De voorkeuren van heavy-internet-users

Vorig artikel Volgend artikel
1156891416blogs-ads

Een voorbode van hoe 'de nieuwe consument' zijn tijd online verdeeld over de nieuwe technologieen is af te leiden uit de gebruikspatronen van 'heavy users'. eMarketer publiceert uit onderzoek van Universal McCann:

- Instant messaging, prijsvergelijken en social networken zijn de 3 activiteiten waar de meeste tijd aan op gaat. - Op de vraag 'aan welke technologieen verwacht je in de toekomst meer tijd te besteden' worden IPTV, podcasting en Voip genoemd. Het werkelijk downloaden van podcasts bleek nu nog maar door 13% gedaan te worden, 't kijken naar video online door slechts 7%.

Interessant zijn ook de gevoelens m.b.t. blogs en de display van ad's. 38% van de heavy users is niet gediend van bedrijven die ad's 'seeden', maar een bijna evengrote groep (31%) laat zich juist graag door trusted-bloggers informeren...Lees verder

Paul Aelen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies