Yellow Page-gebruik houdt midden tussen on- & offline

Vorig artikel Volgend artikel
1156411132yellow_pages

Het on- & offline gebruik van de Yellow Pages in de U.S. kent 'n vrij vlakke beweging, meldt Marketingvox.

Uit 'n jaarlijkse release werd duidelijk dat 't aantal raadplegingen van de offline editie tussen 2004 en 2005 daalde van 14,6 naar 14,5 miljard en de online raadplegingen in dezelfde periode stegen van 16,1 naar 16,3 miljard. Online directory raadplegingen stegen van 1,5 naar 1,8 miljard views.

Wat mij betreft weinig nieuws over de richting waarin de local advertising-markt zich beweegt. Bekend is dat de Yellow Pages trouwe gebruikers hebben die de offline editie niet snel verlaten. Bovendien worden advertenties hierin vaker gezien als content. Redenen voor de matige online groei vind je misschien eerder in local search projecten...

Paul Aelen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies