Marktplaats.nl introduceert ‘sponsored content’

Vorig artikel Volgend artikel
1154709213beveiliging_huis

Marktplaats.nl introduceert vandaag een nieuwe advertentiemogelijkheid genaamd ‘sponsored content’. Via sponsored content kunnen adverteerders Marktplaats-gebruikers binnen een bepaalde groep of rubriek van hulp en tips voorzien.

Hierdoor kunnen zij zich als expert binnen deze groep of rubriek profileren. Per segment is er ruimte beschikbaar voor één partner. Nuon is de eerste partner waarmee Marktplaats een overeenkomst heeft bereikt en krijgt een permanente positie in de groep Huis en Inrichting’.

Via een tekstlink bovenaan de pagina en een content banner wordt er traffic gegenereerd naar de gesponsorde pagina . De kosten voor het sponsoren van een pagina zijn afhankelijk van de populariteit van een pagina, gemeten in uniek bereik, en de intrinsieke waarde van de categorie.

“Door onze gebruikers van relevante en waardevolle informatie te voorzien tijdens het koopproces, kunnen adverteerders zich als expert profileren”, vertelt Oscar Diele, marketing directeur eBay Nederland en Marktplaats.nl. “We zijn blij vandaag met Nuon in zee te gaan. Daarnaast zijn we op dit moment in gesprek met een aantal partijen uit de financiële- en telecomsector.”

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies