Tijdens de lunch massaal naar de Tour de France

Vorig artikel Volgend artikel
1153424611le tour

NNederlandse wielerfans volgen fanatiek de Tour de France. Uit metingen van Keynote, blijkt dat websites met nieuws over ‘Le Tour’ het meest bezocht worden gedurende lunchtijd.

ussen 12.00 en 13.00 uur zoeken de meeste Nederlanders naar nieuws over de tour. De meetresultaten van Keynote laten zien dat rond deze tijd ook de beschikbaarheid van de sites afneemt. Zo is www.tourdefrance.nl gemiddeld tien keer langzamer dan andere sites. Gisteren was de site om 12.30 uur zelfs helemaal uit de lucht.

Keynote voerde de metingen onder andere uit op 19 juli, de dag van de 16de etappe die langs de hoogste top, de Col du Galibier, leidde. Naast tourdefrance.nl werden ook de sites www.letour.fr, www.wielrensite.nl, www.tourdefrance.nl en www.telesport.nl/wielersport/ gemeten.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies