Check out my breasts

Vorig artikel Volgend artikel
1149327294chest

Marketing weblog Molblog blogt: Deze post is niet bedoeld voor de borstenminnende man, maar verwijst naar een heel mooi voorbeeld dat laat zien hoe goed internet kan werken om ‘gevoelige’ onderwerpen bespreekbaar te maken.

Preventief onderzoek naar borstkanker behelst vaak niet meer dan een regelmatige oproep aan vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd om zich te laten onderzoeken. Vlakbij het Stadionplein in Amsterdam is daar zelfs een complete unit voor neergezet waar vrouwen een controle kunnen ondergaan.

Het komt (helaas) te vaak voor dat borstkanker pas in een laat stadium wordt ontdekt. Om dit tegen te gaan en vrouwen beter voor te lichten over zelfonderzoek, heeft de Council of Fashion Designers of America een actie gestart onder de naam The Fashion Targets Breast Cancer. Naast de mogelijkheid om deze goede zaak te sponsoren, geeft de website van deze organisatie duidelijke - want zeer aanschouwelijk - uitleg over de self check. De site helpt mee om borstkanker in een vroeg stadium te ontdekken en zorgt daarnaast voor een grote besparing in voorlichtingskosten. Waar het internet al niet goed voor is!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies