JobTrack's Final Destination

Vorig artikel Volgend artikel
1142454355final destination

JobTrack en filmdistributeur RCV hebben vandaag bekend gemaakt een samenwerkingsverband aan te gaan. De partijen delen hun doelgroepen en gaan gezamenlijke marketingacties voeren.

Hiermee gaat een wens van JobTrack in vervulling om haar gebruikers naast vacatures ook entertainment aan te bieden.

"Concreet komt het erop neer dat we onze bezoekers iets exclusiefs bieden, wat naast exclusief en gratis ook nog eens gewoon 'fun'? is", aldus Marco de Weerd, marketing-manager van JobTrack .

Voor de winnaars van het JobTrack.nl spel ‘A Fish called Skippy’, wordt er een geheel verzorgde privé-voorpremière georganiseerd van de film Final Destination 3; inclusief eten en drinken. De JobTrack-bezoekers worden volledig in de watten gelegd. "Een dergelijke samenwerking is nooit eerder vertoond, maar daarom des te interessanter"?, zegt Marc Teeuwsen van RCV. "Aangezien het mediagedrag van consumenten, dus ook bioscoopbezoekers verandert en sterk online-georiënteerd is, zoeken ook wij naar hele andere wegen om mensen te bereiken?"

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies