212Amsterdam presenteert Media Consumption Study 2005

Vorig artikel Volgend artikel
1133390630212amsterdam

212Amsterdam sluit het jaar af met een internationale spreker. Op 13 december presenteert Alison Fennah, Executive Director van de European Interactive Advertising Agency de resultaten van een zojuist afgesloten onderzoek naar het Medialandschap in Europa.

De organisatie rekent op een interessante en unieke presentatie waarin de uitkomsten van de Media Consumption Study 2005 bekend worden gemaakt. Het onderzoek bevat voor het eerst data van de Benelux en omvat zowel de mediaconsumptie van Internet, TV, Radio als Print.

Iedereen die meer wil weten hoe het medialandschap in de Benelux er uit ziet (ja, er is meer dan alleen internet!) , wat de trends daarin zijn en hoe en waar bepaalde consumenten bereikt kunnen worden, dient zeker van de partij te zijn bij deze unieke bijeenkomst van 212Amsterdam. Er wordt een grote opkomst verwacht, dus wees op tijd om verzekerd te zijn van een zitplek.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies