ilse sponsort sos kinderdorpen

Vorig artikel Volgend artikel
1130534577ruudsad

Vroeger was een TV-actie voldoende om flink veel geld in te zamelen voor een goed doel, maar tegenwoordig trekken fondswervers de hele multimediale mix uit de kast om in beeld te komen van de potentiële gulle gever.

Zo is Sos Kinderdorpen samen met Ilse Media een Jeugdsentiment Veiling gestart. Met behulp van de software van PaginaMarkt.nl veilen bekende Nederlanders spullen waaraan zij een dierbare herinnering hebben.

De voetbalschoenen van Ruud van Nistelrooy, de dansschoenen van Joris Lutz uit het tv-programma 'Dancing With The Stars' of een collectorsitem van Jan Smit.

De opbrengst van de veiling gaat naar de organisatie die zich bekommert om weeskinderen. Ook kan worden geboden op een teambuilding sessie met Hans van Breukelen, een dagvoorzitterschap door Gerda Havertong, de turnitems uit Anky van Grunsven's Holland Casino-reclame, een dinerarrangement bij topkok Henk Savelberg en een schaatsclinic met Yvonne van Gennip. Naast de BN'ers kan iedereen zijn of haar jeugdherinnering veilen.

De online veiling wordt gehouden in het kader van het 40-jarig bestaan van SOS-Kinderdorpen Nederland. Met dit jubileum staat SOS-Kinderdorpen stil bij jeugdherinneringen.

Founder Institute

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies