EPIC 2014 het vervolg

Vorig artikel Volgend artikel
1118003816epic

Robin Sloan regiseerde bijna een jaar gelden zijn indrukwekkende toekomstvisie in het ruim 8 minuten durende filmpje over Googlezon (EPIC 2014). Het flimpje toont de opkomst van Google als mediabedrijf en laat zien waarom de New York Times in 2014 offline gaat.

De eerste versie was niet downloadable, de nieuwste versie die wat meer is aangepast naar de actualiteit heet EPIC 2015 en is dit keer volledig downloadable (13.0 Mb).

Advies: Koppel eerst je pc aan een beamer, licht uit, boxen aan en luister. Welkom in onze wereld! Ik ben benieuwd wat "The Museum of Media History" volgend jaar bedenkt. (via: Poynter)

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies