Football Week iPad app voorspelt zonnige toekomst voor digitale tijdschriften

Vorig artikel Volgend artikel
Football Week iPad app voorspelt zonnige toekomst voor digitale tijdschriften

Het Britse bedrijf Future is één van de succesvolste bedrijven als het gaat om het publiceren van digitale tijdschriften op tablets. In november 2012 wisten ze meer dan één miljoen dollar per maand te verkopen aan digitale edities van tijdschriften op tablets. Sinds kort hebben ze een nieuw tijdschrift voor de iPad, namelijk Football Week. De app is gisteren live gegaan en bevat wekelijks voetbalnieuws voor de iPad, gefocust op de Engelse premier League. 

Elke vrijdag krijgen abonnees een nieuwe update via de app, waarbij een combinatie van wedstrijdpreviews, toekomstige wedstrijden, teamnieuws en statistieken zal worden weergegeven. Maar het 'unique selling point' van de app is toch wel dat ze live feeds weergeven via de app tijdens de wedstrijden. Onder live verstaan ze tekstcommentaar, statistieken tijdens de wedstrijd en een analyse na de wedstrijd.

Lezers kunnen het tijdschrift vijf keer gratis uitproberen voordat ze gevraagd zullen worden om te betalen voor een maandelijks abonnement van vier pond per maand. Een jaarlijks abonnement zal twintig pond kosten, terwijl één weekabonnement twee pond zal kosten. De app zorgt ervoor dat het kijken van voetbalwedstrijden via de televisie samensmelt met de aanwezigheid van een tablet voor extra informatie over de wedstrijd.

Nichal Joosse

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies