De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Volgens onderzoek van Q&A zijn er tijdens de feestdagen meer dan 500.000 bestellingen niet op tijd geleverd. De online aankopen die bestemd waren voor Sinterklaas en Kerstmis zijn hiermee vaker dan vorig jaar niet op tijd geleverd door webwinkels.
Met Sinterklaas zijn 6,4% van de online bestellingen te laat geleverd. Met Kerst geldt dit zelfs voor 7,1% van de online bestellingen. Het onderzoek naar levering van bestellingen is rond de feestdagen uitgevoerd.
In totaal gaat het dus om meer dan 500.000 bestellingen die (door schuld van webwinkels) niet op tijd bij de consument terecht zijn gekomen. Blijkbaar was er toch de nodige moeite om de bezorgdiensten goed aan te laten sluiten op de explosieve vraag tijdens de decembermaand.
Het totaal aantal online bestellingen voor de feestdagen lag in 2012 op hetzelfde niveau als in 2011.
Verder lezen over Online Shop
Online09.04.2024
Direct betalen via iDEAL hoeft niet meer: nu kan het in drieën
Online27.03.2024
5 tips zodat je bij online shoppen niks retour hoeft te sturen
Online14.03.2024
Amazon laat AI nu de productpagina’s maken voor verkopers
Online11.03.2024
Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden
Nieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
DC Business22.02.2024
Een goed kassasysteem: de must voor iedere winkel eigenaar
Online25.01.2024
Klarna komt met abonnement op…. betalen?
Online18.12.2023