Privé en zakelijk.. nu eenmaal met elkaar verbonden

Vorig artikel Volgend artikel
Privé en zakelijk.. nu eenmaal met elkaar verbonden

Het jaar 2013 wordt een jaar waarin privé en zakelijke aspecten steeds minder een scheiding kennen. De Sociale Media is ingeburgerd, het nieuwe & spannende is er af, men kent de ins & outs en publiceert er flink op los.

Linkedin, Twitter, Facebook, Instagram, Google +, we gebruiken heel wat platforms om onze kennis, ervaringen en belevenissen op te delen. In dat delen is het tegenwoordig steeds lastiger om te zien of het een privé of zakelijk item is. De verbondenheid wordt nauwer en nauwer. Niet alleen wat betreft de content. Ook wat betreft de classificering van de Sociale Media platformen. Linkedin = zakelijk, Facebook = privé? Wie heeft er tegenwoordig geen collega's tussen zijn Facebook vrienden staan?

Enerzijds worden we daarin gedreven door de media en de populariteit van de Sociale netwerken. De ontwikkelingen maken grote sprongen. Dat blijkt wel uit de Infographic die visualiseert wat er de afgelopen 10 jaar met het internet is gebeurd. De ontwikkelingen zijn razendsnel gegaan en allemaal willen we bijblijven en dat betekent meedoen!

De transparantie in ons leven is een normaal goed geworden. Het maakt ons kwetsbaarder, maar tegelijkertijd ook sterker. Durven te delen, je te laten zien, de ik-marketing. Een persoon met kwaliteiten en capaciteiten die zowel online als offline zichtbaar aanwezig is in de grote wereld. Je bent je eigen succes en bepaald je eigen visibility! "The heart of online success".

Het-belang-van-contentmarketing-infographic

Hoe ga jij in 2013 om met de dunne scheidingslijnen tussen privé en zakelijk? Laat jij ze (volledig) doorbreken of hou je ze nog even vast..?

Meer content

Sanne Cramer

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies