Nationale-Nederlanden en Red Urban geven vervolg aan #waterookgebeurt

Vorig artikel Volgend artikel

Het einde der tijden? Of is het toch een storm in een glas water? De Maya-kalender stopt morgen (zie hier de countdown). Nationale-Nederlanden denkt echter dat het niet zo'n vaart zal lopen. Maar voor de zekerheid geeft de verzekeraar op deze wereldwijde ongeluksdag opnieuw een impuls aan de Twittercampagne #waterookgebeurt.

Met deze campagne kan iedereen via Twitter of waterookgebeurt.nl zijn pech en ongeluk delen met de hashtag #waterookgebeurt. De schademanagers van Nationale-Nederlanden zullen iedereen waar mogelijk helpen met handige tips of een concrete oplossing. De meest uitzonderlijke pechgevallen maken daarnaast kans op een toepasselijke verrassing om het leed te verzachten. 

Het inhaken op het einde der tijden is geen opzichzelfstaand initiatief. Na eerdere campagnes rond Vrijdag de 13e en Zwarte Zaterdag geeft Nationale-Nederlanden opnieuw een impuls aan de belofte van #waterookgebeurt, om klaar te staan voor heel Nederland bij pech of ongemak.

Nationale-Nederlanden en Red Urban geven vervolg aan #waterookgebeurt

Om de campagne extra onder de aandacht te brengen is er tevens een video (door Johan Kramer) ontwikkeld waarin mensen te zien zijn die het aflopen van de Maya-kalender wel erg serieus nemen.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies