Online14.07.2012

Teeology: Jennifer Lopez begint eigen t-shirtlijn


teeology-jennifer-lopez-begint-eigen-t-s.jpg
teeology-jennifer-lopez-begint-eigen-t-s.jpg

De op Los Angeles gerichte entrepreneur Brian Lee betrekt celebrities bij verschillende e-commerce projecten om op deze manier grote successen te boeken. Met de beroemde advocaat Robert Shapiro maakte hij de legale documentenwebsite LegalZoom, met realityster Kim Kardashian bedacht hij de schoenenwinkel ShoeDazzle en met actrice/moeder Jessica Alba verscheen hij met de babywinkel Honest Company. Zijn nieuwste project heeft één van de bekendste celebrities in de gehele geschiedenis als mede-oprichtster, namelijk Jennifer Lopez. Bij internetwinkel Teeology is het mogelijk om speciale t-shirts te bestellen die op een unieke manier trendy en vernieuwend moeten zijn. 

Het bedrijf zal ook de fashion entrepreneurs Erica Zohar van American Groove (fashion marketing bedrijf) en Jeff Marine van JEM Sportswear in het team hebben. Teeology is van plan om t-shirts te verkopen met logo’s, wel op gelimiteerde basis. De prijs zal beginnen vanaf 29 dollar en kan dus alleen maar oplopen. Ook zal er een permanente collectie aanwezig zijn met normale t-shirts die te koop zijn vanaf 20 dollar. Volgens veel buzz op fashion websites zou de website vandaag gelanceerd moeten worden.

TechCrunch zocht meer information over Teeology op het internet en kwam uit bij een Facebook-pagina die gelanceerd was in november 2011. Ook vroeg het bedrijf eerder deze zomer naar grafisch ontwerpers. Bij deze vraag werd een beeld geschetst van hoe de t-shirts eruit moeten gaan zien:

‘Teeology is een fashion-forward luxury t-shirtlijn die shirts aanbiedt voor zowel mannen als vrouwen. Deze t-shirts hebben unieke elementen van crowdsourcing (denk aan Threadless.com), competitie (denk aan American Idol), social networking (denk aan Pinterest) en celebrities (denk aan Shoedazzle.com).

De stijlen van Teeology zijn trendy, pakkend en vooruitstrevend op het gebied van fashion. Deze stijl zal te zien zijn in onze lichaamsstijl en moet ook naar voren komen in het design van onze t-shirts. Mogelijke thema’s kunnen zijn: ‘Wild West’, ‘British Invasion’ en ‘California Dreamin’.’ 

Volgens het bericht kunnen mensen 500 dollar winnen door het maken van winnende t-shirt designs. Al met al is het een interessante vorm van business: het gebruiken van celebrities op het internet om zo producten beter op de markt te brengen. Uiteindelijk gaat het erom waar het geld is, iets wat deze entrepreneur op het internet heeft gevonden.

Verder lezen over E-Commerce

​Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden

We horen wel veel over de Digital Markets Act vanuit het oogpunt van grote techbedrijven, maar vergis je niet: ook als je een kleine webshop runt krijg je hiermee te maken. Sinds vorige week is er nieuwe cookiewetgeving...

Online11.03.2024

​Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden

Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?

We willen er allemaal goed uitzien. Toch is dat niet altijd even gemakkelijk. Er zijn ongelooflijk veel kledingstijlen en velen van ons hebben geen idee wat nou het beste bij ze past. Bovendien is het misschien niet je g...

Lifestyle18.02.2024

Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?

​CO2-uitstoot per verzonden pakket is flink afgenomen

De CO2-uitstoot in de last mile voor een e-commercepakket is ten opzichte van 2018 gedaald met 56% tot gemiddeld 100 gram CO2 per pakket. Zo blijkt uit de resultaten van een nieuw onderzoek van Thuiswinkel.org. De sector...

Online18.12.2023

​CO2-uitstoot per verzonden pakket is flink afgenomen

ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam

Chinese automerken, en dan met name merken die invetten op een volledig elektrische vloot, maken een opmars in Europa. ZEEKR is het volgende merk die de Europese markt gaat betreden. Dit wereldwijde merk voor elektrisch...

Marketing14.12.2023

ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam

aan Kalverstraat/Rokin
​Digitale Sales-kamers van Shopware brengen e-commerce en sales bij elkaar

Shopware heeft Digital Sales Rooms, dit zijn digitale Sales-kamers die volgens het bedrijf een ideale samensmelting zijn voor e-commerce en sales. Dit is hoe deze digitale kamers in hun werk gaan en wat jij er met jouw b...

DC Business13.12.2023

​Digitale Sales-kamers van Shopware brengen e-commerce en sales bij elkaar

Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen

Van 29 november tot en met 3 december kun je de Shared Shop op de Utrechtsestraat 50 in Amsterdam bezoeken. Deze shop speelt in op de groeiende vraag naar een blended winkelervaring: tegelijk zowel virtueel als fysiek sh...

Marketing30.11.2023

Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen

​5 dingen om op te letten als je Black Friday shopt

Deze week spelen er onder ons allen twee vragen: (op wie) ga je stemmen, en: wat heb jij al gekocht met Black Friday? Het blijkt toch wel te spelen onder Nederlanders, ook al zetten sommige mensen het liever weg als ‘A...

Nieuws21.11.2023

​5 dingen om op te letten als je Black Friday shopt

​In hoeverre kun je onbekende webshops eigenlijk vertrouwen?

Terwijl de feestdagen rap naderbij komen en we elkaar aangenaam proberen te verrassen met originele kado's, zorgen cybercriminelen juist voor vervelende verrassingen. Naast hun overbekende verdienmodellen - zoals phishin...

Online13.11.2023

​In hoeverre kun je onbekende webshops eigenlijk vertrouwen?