Nike onthult ‘The Chosen’

Vorig artikel Volgend artikel
Nike onthult ‘The Chosen’

Gisteren lanceerde Nike ‘The Chosen’; een spectaculaire ‘Just Do It’-campagne bestaande uit een film met onder andere skateboardlegende Paul Rodriguez en Olympisch snowboarder Danny Kass. Tevens roept Nike action sporters op om mee te doen aan de bijbehorende videowedstrijd waarbij de winnaar (the chosen one) de kans krijgt om een jaar lang als een Nike Pro-atleet te leven.

"The Chosen is de allereerste ‘Just Do It’-campagne in de snelgroeiende Nike Action Sports-categorie. Nike lanceert de wereldwijde campagne via Facebook. Geïnspireerd door live rockconcerten, is de film in het donker opgenomen." Een jaar lang volgt Nike haar sporters en filmt op ‘s werelds beste action spots, waaronder Bali, Hawaii, Aspen en New York. Alle 23 Nike Action Sports-atleten zijn te zien in de 90 seconden durende film. Hiermee presenteert Nike haar Action Sports-team, center stage, vol in de spotlights. ‘The Chosen’ staat voor de nieuwe ‘Just Do It’-generatie, waarbij het stokje wordt overgedragen aan de volgende lichting sporthelden.

‘The Chosen’-videowedstrijd is voor amateurskaters, -surfers, -BMX riders, -snowboarders en -skiërs die kans willen maken op een once in a lifetime ervaring. De winnaar reist een jaar lang mee met het Nike Action Sports team en ontvangt de full treatment als een echte Nike Pro-atleet. Op Facebook moeten deelnemers een filmpje van zijn of haar crew inleveren. ‘The Chosen’-winnaar wordt bepaald door het aantal stemmen en beoordeeld door Nike.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies