Online12.10.2010

RedesignMe.com geredesigned


redesignme-com-geredesigned.jpg
redesignme-com-geredesigned.jpg

RedesignMe.com is een van de plekken voor bedrijven om in contact te komen met creatieve geesten om originele, innovatieve ideeën te verzamelen voor nieuwe producten en diensten.

De website heeft nu een nog betere aansluiting met haar creatieve gebruikers door een geheel nieuwe stijl te introduceren. En vanaf vandaag vraagt ook KWF Kankerbestrijding iedereen na te denken en met nieuwe ideeën te komen over vervanging van de oude collectebus.

Grote merken als Pickwick en Mora, maar ook tal van mkb-bedrijven gebruiken de website om ideeën te verzamelen voor nieuwe producten en diensten. Het helpt de bedrijven om buiten de kaders te denken en de dialoog aan te gaan met eindgebruikers. Dit met succesvollere producten en vernieuwende ontwerpen tot gevolg. “Wij vonden het tijd voor een stijl die veel beter past bij alles wat er gebeurt op onze website. RedesignMe.com bruist van de creativiteit en dat straalt er nu ook vanaf!” aldus Maxim Schram, directeur van het Eindhovense bedrijf.

RedesignMe loopt in Europa vooruit op het gebied van online co-creatie. Joep Verboeket, Hoofd Fondsenwerving van KWF Kankerbestrijding: “Onze achterban zit vol met creatieve ideeën. We willen daar heel graag gebruik van maken. Na een eerdere test in de fysieke wereld gaan we nu met dit project een eerste stap zetten tot betere online integratie van kennis van binnenuit en buitenaf. Co-creatie heeft de toekomst, ook binnen non-profit instellingen. Het zorgt naast betrokkenheid voor innovatieve ideeën uit onverwachte hoek.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

Verder lezen over Co Creation

​Truestory heeft weer een goed idee! Dit keer een actie om voor thuis te blijven!

In de rubriek ‘Beter goed bedacht dan slecht gejat’ deelt Jeroen van Veen, oprichter van creatief bureau Truestory, zijn beste ideeën met de wereld. Nog voordat het verkocht is. Zelfs nog voordat een potentiële kla...

Marketing13.07.2020

​Truestory heeft weer een goed idee! Dit keer een actie om voor thuis te blijven!

29 Februari, wat doen we met die dag extra?

Het is 2016 en dat is deelbaar door 4, dat is tenminste het ezelsbruggetje wat iedereen wel heeft onthouden en dat betekent schrikkeljaar. Behalve dan in de jaren die deelbaar zijn door 400, dan slaan we hem namelijk ove...

Nieuws27.02.2016

29 Februari, wat doen we met die dag extra?

10 Tips voor een geslaagde schrikkeldag
Pepsi door social branding populairder dan Obama

De verkiezingscampagne tussen Obama en Romney doen me terugdenken aan twee jaar geleden. Toen Indra Nooyi (CEO PepsiCo) mijn hart veroverde en passant meer stemmen vergaarde dan Barack Obama. Een case van twee jaar geled...

Marketing31.10.2012

Pepsi door social branding populairder dan Obama

McMood wint eerste co-creatie campagne van McDonald’s

De McMood burger van James Zeelenberg uit Utrecht is de winnende burger van de eerste en tevens zeer succesvolle co-creatiecampagne van McDonald’s Nederland. Martijn Krabbé, jurylid en presentator van de finale, maakt...

Online18.09.2012

McMood wint eerste co-creatie campagne van McDonald’s

Wat moet je eigenlijk met al die Facebook fans?

Een hele hoop fans op de Facebook pagina van je bedrijf is natuurlijk prachtig. Het is een teken dat klanten en consumenten zich verbonden voelen met je merk. Ook de promotionele waarde van veel fans is aantrekkelijk, wa...

Social Media31.05.2011

Wat moet je eigenlijk met al die Facebook fans?

‘Co-creating Democracy: Citizen Passion in the 21st Century’

Van het media-activisme in de Arabische landen tot een online agenda voor flexibel vrijwilligerswerk, van de open data beweging tot het bouwen van een eco-village in Hong Kong. De kracht van burgerinitiatieven voor he...

Online21.05.2011

‘Co-creating Democracy: Citizen Passion in the 21st Century’

“Co-creation” Amsterdam Marketing Event 2011

Overmorgen zal voor de 7e keer het Amsterdam Marketing Event plaats vinden, met dit jaar als thema Co-creation. Dit evenement, voor en door studenten met affiniteit voor marketing, is onderdeel van de Marketing Associati...

Marketing16.02.2011

“Co-creation” Amsterdam Marketing Event 2011

Lift11 New innovation Models

Crowd-sourcing is een buzz word wat veel gebruikt wordt maar er is nog maar weinig onderzoek gedaan naar wat het nu kan betekenen voor een project. Wat kan er gebeuren als je als bedrijf je klanten en partners betrekt bi...

Events03.02.2011

Lift11 New innovation Models

Verder lezen over Redesignme

Redesignme lanceert community research tool

Na meer dan 8 maanden ontwikkeling lanceerde Redesignme afgelopen week een nieuwe tool ontwikkeld voor het houden van online marktonderzoek door bedrijven en bureaus. De tool heet Ideations2 en bundelt 5 jaar ervaring op...

Online12.05.2012

Redesignme lanceert community research tool

Redesignme introduceert partnerprogramma

Vandaag heeft Redesignme haar partnerprogramma gelanceerd. In 4 jaar tijd is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke speler in het bedenken en ontwikkelen van tools voor crowdsourcing, co-creatie en community onderzo...

Online14.10.2011

Redesignme introduceert partnerprogramma

Wat moet je eigenlijk met al die Facebook fans?

Een hele hoop fans op de Facebook pagina van je bedrijf is natuurlijk prachtig. Het is een teken dat klanten en consumenten zich verbonden voelen met je merk. Ook de promotionele waarde van veel fans is aantrekkelijk, wa...

Social Media31.05.2011

Wat moet je eigenlijk met al die Facebook fans?

Programma Co-Creation Event biedt inspiratie en innovatie

Op 29 september 2010 vindt op de High Tech Campus in Eindhoven het Co-Creation Event 2010 plaats. Dit eendaagse evenement is bedoeld voor marketeers, innovatiemanagers, productontwikkelaars en voor iedereen die zich bezi...

Events21.09.2010

Programma Co-Creation Event biedt inspiratie en innovatie

RedesignMe lanceert dienst voor bedrijf en freelancer

Vorige week donderdag introduceerde RedesignMe haar nieuwe dienst "RedesignMe Live!". De dienst werd die dag aan een select gezelschap van marketeers en innovatie-experts gepresenteerd in Hotel Allicht in Eindhoven. "Red...

Online29.06.2010

RedesignMe lanceert dienst voor bedrijf en freelancer

Private Co-Creation portals

RedesignMe, het bedrijf dat consumenten via internet producten laat (door)ontwikkelen voor o.a. Pickwick en Mora, introduceert een nieuwe dienst: De private co-creation portal. Via deze portals kunnen bedrijven hun eigen...

Online11.09.2009

Private Co-Creation portals

CreatAd & RedesignMe

Na de eerste keynote speakers en de panneldiscussie waren ook nog een aantal workshops te bezoeken tijdens het Co-Creation event. Gekozen kon er worden uit:* Ideavents "How to Implement Open Innovation"* CreatAd "Adverti...

Events25.06.2009

CreatAd & RedesignMe

“Consument ontwerpt voor fabrikant via Web 2.0”

Consumenten worden beloond om met fabrikanten mee te denken over het ontwerp van hun producten. Dit via de innovatieve website www.RedesignMe.com, een Nederlandse vinding. Eind vorig jaar lanceerde het bedrijf RedesignMe...

Media22.07.2008

“Consument ontwerpt voor fabrikant via Web 2.0”