Vorige week schudde het internet op zijn grondvesten en begonnen de servers van YouTube te zweten. Bijna dan. Je kon niet links of rechts klikken zonder ergens wel tegen de nieuwe commercial van Nike aan te lopen. De 3 minuten durende epos was all the talk en dat blijkt ook wel uit de cijfers. De video verbrijzelde alle records en werd in de eerste week maar liefst 7.8 miljoen keer bekeken.
Met dat aantal verslaat de door de Mexicaanse regisseur Alejandro González Iñárritu geproduceerde commercial het vorige record met ruim 1,5 miljoen views meer. Het oude record van 6.3 miljoen views in een week was grappig genoeg ook in handen van Nike, met de commercial “Earl & Tiger“.
Verder lezen over Nike
Online16.04.2024
Nike komt met een 404 Error-schoen voor nerds
Gadgets06.02.2024
Sneakerheads hebben een groot probleem: sneakers ontbinden
Metaverse16.11.2022
Nike gelooft in NFT’s: lanceert NFT-markplaats .Swoosh
Nieuws15.06.2022
Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers
Metaverse09.02.2022
Het metaverse: waarom zou je digitale kleding kopen?
Metaverse20.01.2022
Wat er nu al gebeurt in het Metaverse
Nike, Disney, Walmart: wie volgt?Gadgets17.01.2022
Philips Sneaker Cleaner gaat je vieze Nikes niet redden
Social Media14.12.2021
Nike gaat schoenen maken voor het Metaverse van Facebook
En andere bedrijven die meta-inspired zijnVerder lezen over Viral
Social Media21.04.2024
Deze week viral: ninjakat, crookie en meer
Social Media13.04.2024
Deze week viral: een paleisje, Boer Harm en de Zweedse prins
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Social Media31.03.2024
Deze week viral: vriendelijke voetballers en verwarde pup
Social Media23.03.2024
Deze week viral: Drentse Beyoncé en Star Wars op Empire State
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media10.03.2024
Deze week viral: nieuwe Mario-animatiefilm en de baby van Messi
Social Media03.03.2024