RedesignMe zet denkkracht open voor de wereld

Vorig artikel Volgend artikel
RedesignMe zet denkkracht open voor de wereld

Of het nu gaat om een nieuw logo, een productverbetering, een nieuwe naam voor een dienst of een in het oog springende verpakking, ieder type uitdaging kan worden voorgelegd aan de community van RedesignMe. Een crowdsourcing panel dat bestaat uit meer dan 4000 leden met expertise in design, marketing en innovatie. Vanaf nu is het voor bedrijven, organisaties en individuen mogelijk om zelf, rechtstreeks en 24 uur per dag een uitdaging te plaatsen op RedesignMe.com.

"Wij vinden dat ook de bakker op de hoek, of een startende ondernemer de mogelijkheid moet hebben een keer aan online co-creatie te kunnen snuffelen. En dat kan nu al vanaf een paar honderd euro", aldus Maxim Schram, CEO van RedesignMe.

RedesignMe loopt sinds maart 2008 voorop met haar missie om co-creatie binnen het bedrijfsleven een grotere rol in het innovatie proces te geven. Een aantal grote bedrijven in Nederland, waaronder Pickwick, Mora, ABN AMRO en Albert Heijn hebben eindgebruikers al succesvol betrokken bij het innovatieproces.

"Door co-creatie bereikbaar te maken voor iedereen, zetten we een stap vooruit naar een nieuwe wereld waarin elk product of elke dienst tot stand komt met inspraak van haar eindgebruikers", aldus Maxim. Meer info is te vinden op do it yourself.redesignme.com

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blogidea Factory, de online uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Stylecowboys, Carrepublic & Eatly. Behalve...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies