Praktijkhandvatten nieuwe Media in 010

Vorig artikel Volgend artikel
Praktijkhandvatten nieuwe Media in 010

In het decor van "Raymann is laat" in 010 worden sinds kort regelmatig workshops nieuwe media gegeven. De creatieve industrie van Rotterdam heeft in samenwerking met New Media Brains een programma opgezet. Door de combinatie van theorie & praktijk én het werken in kleine groepen wordt het bedrijfsleven en de overheid op weg geholpen met het efficiënter en doelgerichter inzetten van nieuwe media.

Het uiteindelijke doel van dit Rotterdamse initiatief is, dat het bedrijfsleven de mediasector (de (crossmedia-reclame en internetburo’s) elkaar beter gaan ‘verstaan’ waardoor er doeltreffendheid vergroot wordt. Dit inititiatief is een voorbeeld van ambitie van Rotterdam om een vooraanstaande plaats binnen de creatieve industrie en nieuwe media in te nemen. Eerder dit jaar ging de Rotterdam Media Commision van start. Het doel van de RMC is het versterken van de mediasector in Rotterdam en is een initiatief van onderwijs en bedrijfsleven en de gemeente.

John T. Knieriem

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies