Overture goes Local

Vorig artikel Volgend artikel
1088459324Overture

Als we Pamela Parker van het toonaangevende ClickZ mogen geloven heeft Overture gisteren officieel bekend gemaakt dat zij het lang verwachte Local Match in de markt gaan zetten. Local Match maakt het mogelijk om in een straal tussen 1 en 100 km gewenste adverteerders te zoeken. Bij Local Match wordt er o.a. gekeken naar het IP address van de gebruiker voor het vertonen van relevante advertenties. Bij de lancering wordt de techniek als eerste toegepast op Yahoo!, MSN, ESPN.com, MyCity.com en sommige sites uit het InfoSpace network. Aardig is om eens op Google, “Overture” in te typen. Overture blijkt n.l. advertenties te hebben gekocht op het concurrerende netwerk. In de organische resultaten wordt als 1e MyWay getoond wat identiek is aan Goto wat weer van Ask Jeeves is. Hmmm ik weet niet of dit nou weer zo verstandig is.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies