LOF-prijs naar Travelecademy

Vorig artikel Volgend artikel
1105730281travelecademy

De Travelecademy, een publicatie van Reed Business Information, is gisteren uitgeroepen tot winnaar van de LOF-prijs voor vakinformatie 2005. De jury noemde de prestaties van de winnaar ‘een breuk met het traditionele uitgeven’ .

Juryvoorzitter Leon de Wolff: ‘De doelgroep wordt in een verloren kwartiertje bijgepraat. Niet met moeilijke verhalen, zelfs niet alleen met print, maar ook met beelden die veel meer zeggen over een bestemming en bovendien goed aansluiten bij de voorkeur van de doelgroep. Er is een website ontwikkeld waar de doelgroep het antwoord kan vinden op de vraag hoe een nieuwe bestemming er uitziet en wat er valt te doen. In tekst, beeld en geluid.’

De prijs werd gisteren uitgereikt tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de ‘Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap’. Aan de prijs is een geldbedrag van 10.000 euro verbonden. Andere genomineerden waren het Tijdschrift voor Marketing (Kluwer), Binnenlands Bestuur (Kluwer), Emerce (VNU BP) en Management Support Media (Kluwer).

Bron: (Adformatie)

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies