Nieuw bureau richt zich op 18-35 jarigen

Vorig artikel Volgend artikel
Nieuw bureau richt zich op 18-35 jarigen

Vandaag is een nieuw communicatiebureau van start gegaan. Voor Bureau1835 telt er maar 1 ding: de doelgroep 18 tot 35 jarigen.

Het bureau weet waar deze doelgroep bij stilstaat en hoe ze in beweging komt. De opzet is volledig in lijn met de algemene trend dat de consument van vandaag steeds machtiger wordt ofwel de doelgroep steeds meer koning wordt.

De oprichters zien het als hun missie om merken en de doelgroep dichterbij elkaar te brengen op basis van wederzijds respect. Door veranderingen in communicatie, media en technologie zagen ze de afgelopen tijd de doelgroep veranderen, in gedrag, behoeften en relatie met merken. Hieruit is Bureau1835 geboren.

Gericht op een doelgroep die staat voor een zeer herkenbare mentaliteit. Consumenten die zelfstandig zijn, serieus genomen moeten worden en die ook voor andere doelgroepen als voorbeeld dienen. Het bureau is onderdeel van de communicatiegroep waarin onder meer NL Unlimited, Boomerang, Bizon en Radio Decibel zitten.

Merken zoeken een dialoog met hun doelgroep. Communicatie moet daarom volgens het bureau persoonlijker worden. Hoe persoonlijker, hoe meer impact. Een kwestie van luisteren en ernaar handelen. Het bureau past zich daarom continu aan en groeit mee met de behoeften van de doelgroep. "We zetten onze denktank van specialisten in die heel dicht op de huid van 18 tot 35 jarigen zitten. Allemaal stuk voor stuk doelgroepspecialisten met een zesde zintuig. In alle mogelijke disciplines. Van een artdirector, tekstschrijver, fotograaf en webdesigner tot een theatermaker, DJ, graffitiartiest en lifestylejournalist. Uit deze groep mensen stellen we elke keer per merk, doel en doelgroep het juiste team specialisten samen", aldus Dennis van Aalst, directeur van het bureau.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies