Marktplaats voegt 'Gender Targeting' toe

Vorig artikel Volgend artikel
Marktplaats voegt 'Gender Targeting' toe

Marktplaats voegt voortaan 'Gender Targeting' toe aan haar scala van targeting mogelijkheden. Hierdoor wordt het voor adverteerders mogelijk een advertentiecampagne specifiek op mannen of vrouwen te richten. Met deze introductie voegt Marktplaats nog een extra dimensie toe aan de al bestaande mogelijkheden, zoals lifestyle, behavioral, regional, product, financial, time en keyword targeting.

Kiliaan Toorenaar, Commercieel Directeur bij Marktplaats.nl: "Het gehele pakket aan targeting mogelijkheden dat Marktplaats.nl inmiddels biedt, zorgt voor optimale effectiviteit van campagnes. Het unieke van onze targeting oplossingen is dat marketeers op Marktplaats.nl steeds specifieker hun doelgroep kunnen benaderen, terwijl de site ook een zeer groot bereik biedt onder een koopgericht publiek."

Schaatsen

Naarmate de temperatuur verder onder het nulpunt daalt en Nederland in de ban van het schaatsen raakt, neemt de vraag en het aanbod van schaatsen op internet explosief toe. Uit onderzoek van Marktplaats blijkt dat zodra de temperatuur richting het vriespunt gaat, het aantal zoekopdrachten betreffende 'schaatsen' direct toeneemt. Zo werd hier vorige week ruim 3.5 miljoen keer naar gezocht. Momenteel worden er al meer dan 35.000 paar schaatsen aangeboden op Marktplaats.nl.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies