Vernieuwing MySpace Music

Vorig artikel Volgend artikel
Vernieuwing MySpace Music

MySpace, een van de populairste sociale netwerken heeft afgelopen donderdag samen met haar joint venture partners Sony BMG Music Entertainment, Universal Music Group, Warner Music Group, EMI en Orchard het vernieuwde "MySpace Music" gelanceerd.

‘s Werelds grootste en meest volledige online muziek community krijgt hiermee een enorme injectie aan nieuwe functionaliteiten voor zowel gebruikers als artiesten. Deze omvatten een steeds verder groeiende catalogus van premium audio en video content, e-commerce, gebruikers en artiesten playlists. De MySpace Music ervaring verbetert hierdoor met de dag terwijl het dus ook verdienmodellen biedt aan artiesten, platenlabels of andere mensen uit de muziekindustrie.

Donderdag was de start van de eerste fase van een wereldwijde product rollout die uiteindelijk moet resulteren in een solide catalogus van premium en promotionele content, user-to-user sharing tools en additionele e-commerce functionaliteiten, zoals merchandise en ticket verkoop, voor artiesten. Een aantal produkten, waaronder de nieuwe music player, is wereldwijd meteen beschikbaar voor de meer dan 120 miljoen (comScore, juli 2008) MySpace gebruikers.
 
De eerste fase van de nieuwe MySpace Music omvat:

* De nieuwe gepersonaliseerde music management toolset – “MyMusic”
* Gratis en ongelimiteerde advertentie-ondersteuning en volledige audio streaming
* Gratis en ongelimiteerde playlist functionaliteit
* Gratis discografie en content catalogi voor Sony BMG, UMG en WMG artiesten
* DRM vrije MP3 muziek e-commerce downloads powered by Amazon MP3
* Ringtones e-commerce powered by Jamster

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies