Big Idea Contest: show us your future

Vorig artikel Volgend artikel
Big Idea Contest: show us your future

Na het gsucces van de eerste editie organiseert Sanoma Uitgevers voor de tweede keer de Big Idea Contest. Het biedt een podium voor in principe iedereen die een idee heeft, jong en oud, binnen en buiten Sanoma.

Bij deze wedstrijd krijgen jonge, ambitieuze creatievelingen de kans om hun innovatieve idee te presenteren aan invloedrijke professionals uit de mediawereld. Iedere Nederlander is welkom om zijn of haar idee voor print, online, mobile of events in te sturen via www.bigideacontest.nl

Inschrijven kan tot 31 oktober. Uit alle inzendingen worden de twintig beste ideeën geselecteerd door een vakjury. Deze genomineerden krijgen de kans om tijdens een elevator pitch het publiek en jury ervan te overtuigen dat hun idee de allerbeste is. Uiteindelijk maken twee van de zeven finalisten kans op een geldbedrag van 2.500. Daarnaast onderzoekt Sanoma Uitgevers of de winnende ideeën uitgevoerd kunnen worden.

Sanne van Soest, winnares Big Idea Contest 2007 "Je spreekt met zoveel verschillende mensen die allemaal geweldige ideeën hebben !". Het winnende idee van Sanne, spot-a-shop.nl, is een website om je eigen shoproutes in Nederlandse steden uit te stippelen. Sanne heeft dit idee samen met Sanoma Uitgevers ten uitvoer gebracht.
 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies