Opnieuw zware storing Ziggo

Opnieuw zware storing Ziggo

Voor de tweede keer binnen een paar maanden is kabelbedrijf Ziggo getroffen door een grote storing. De storing, die anderhalf miljoen mensen (klanten in Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Noord-Brabant en Limburg) zou hebben getroffen, begon vrijdagavond en duurde tot zaterdagmiddag.

Naar aanleiding van de vorige storing, die ruim 300.000 mensen betrof, opende de Consumentenbond een speciaal meldpunt voor klanten van Ziggo. De belangenorganisatie ontving toen binnen een week meer dan 14.000 klachten, een uitzonderlijk hoog aantal. Of er nu weer een dergelijke actie komt van de Consumentenbond is nog niet bekend.

Reacties (45)

  • Het is nu drie dagen later ma 25 aug. en ik heb nog steeds geen ziggo internet!

    ik krijg ook niemand te pakken bij de klantenservice.....of na 20 min word de tel verbroken of er wordt meteen gemeld dat ze het te druk hebben om op te nemen.....

    Ik zit dus mooi in zak en as...

    Ma 25 aug 2008, 09:47 [reply]

    • Buts

    Ongelofelijk dat ik daar steeds mooi tussendoor fiets. Ik zit sinds het begin bij @home/Ziggo en heb werkelijk nooit grote problemen gehad.
    Eén keer moest ik iets met mijn modem doen omdat het geheugen vol was gelopen of iets dergelijks en één keer heb ik iets van 3 uur geen internet gehad.

    I'll keep my fingers crossed!

    Ma 25 aug 2008, 09:52 [reply]

  • Ziggo is toch ook de nieuwe aanbieder van het voetbal? Dat gaat lekker dan..

    Ma 25 aug 2008, 10:35 [reply]

  • Op http://ziggo.gebruikers.eu/news.php zijn veel ontevreden klanten te vinden en niet alleen door de storing.

    Ma 25 aug 2008, 11:18 [reply]

    • Ria

    Ook hier om de haverklap storing! Gisteren en vandaag werd meerdere malen na lang wachten de verbinding met de helpdesk verbroken en vandaag krijg ik steeds (pas na doorlopen van irritante menu) de melding dat het te druk is. KlantenSERVICE?????

    Ma 25 aug 2008, 11:49 [reply]

    • gonny Tankink

    Het niet kunnen ontvangen van mail ligt dus aan Ziggo?

    Mevr. G.Tankink.

    Ma 25 aug 2008, 12:04 [reply]

  • Wanneer kan dit vervelende probleem opgelost zijn?

    Voor ons is een goede verbinding momenteel erg belangrijk i.v.m. onze werkzaamheden.

    Dhr. J.Tankink.

    Prinsenbeek

    Ma 25 aug 2008, 12:12 [reply]

    • Eds

    Had zelf ook last van de storing, zaterdag een aantal keren het modem 10 minuten van stroom afgehaald. Na de 4 keer werkte de verbinding weer...

    Ma 25 aug 2008, 12:53 [reply]

    • Jeroen

    Surprise!

    http://www.molblog.nl/Merken/7050

    Ma 25 aug 2008, 20:07 [reply]

    • Martijn

    @Jeroen, zo te zien werken ze bij Ziggo hard aan hun reputatie en langdurige relaties ;o)

    Ma 25 aug 2008, 20:28 [reply]

    • Joke

    Mijn mail binnenhalen is een ramp, en nu kan ik ook al geen mail meer verzenden. is er wellicht alweer een storing?

    Do 28 aug 2008, 15:57 [reply]

    • Gonny

    Bij ons gelukkig niet meer!

    Sterkte ermee!

    Gonny

    Do 28 aug 2008, 17:29 [reply]

    • pietje

    heb na 4mnd nog nix...kan niet inloggen, niente nix nada noppes en er wordt 89 euro per mnd afgeschreven, dat kunnen ze wel!
    idd bellen heeft geen zin, komt er niet door of in wacht en 10x doorverbinden,.... :(

    Vr 29 aug 2008, 00:33 [reply]

    • J.Huisjes

    Ziggo suggereert dat hun klanten tevreden zijn, dit is te lezen op grote reclameborden.
    Ik ben dus één van de velen die zich hieraan ergeren.
    We hebben al heel wat jaren home internet en nooit klachten gehad.
    Nu met Ziggo is er om de haverklap storing op internet.
    Bovendien werkt ziggo heel traag.
    Ze beloven veel maar doen weinig.
    Waardeloss allemaal.
    Laten we maar massaal protesteren
    Maar of dat helpt????

    Ma 8 sep 2008, 21:54 [reply]

    • wd

    2 dagen nauwelijks verbinding,gevolgd door een halve helemaal niets!de zoveelste keer!!!!

    Vr 12 sep 2008, 18:45 [reply]

    • bert kocken

    storing met verzenden groot mail bericht.
    hoe op te lossen? ?

    Di 30 sep 2008, 16:07 [reply]

    • muziekfan

    ziggo geeft hier in Noord Holland ook continue problemen, kan geen mail verzenden of ontvangen, internet doet het regelmatig niet, ook de laptops zijn regelmatig niet aan te sluiten werkelijk een grote ramp, Ziggo realiseerd zich zeker niet dat als je iets gaat overnemen eerst zorgt dat alles werkt voordat je het oveneemt, zodat je respect hebt voor je klanten.
    ik heb een mail verstuurd naar ziggo, krijg ruim een week later bericht over uitleg hoe ik een e-mail adres van quicknet moet aanmaken, dat was zeker de vraag niet die ik gesteld heb, kunnen daar kennelijk ook niet lezen.
    Mensen hebben ook brieven gehad van ziggo, ik alleen een dat orange werd overgenomen en daarna alleen reclame verder nooit iets over instellingen van e-mail en free email adressen. ziggo in de b.... ermee
    casema/orange heeft ook weinig respect voor hun klanten om dit zo over te zetten

    Zo 5 okt 2008, 00:13 [reply]

    • peter

    nou volgens mij hebben ze nog steeds storing . want we hebben 3 weken geleden een digitaal genomen van ziggo maar we hebben nog steeds geen televisie we hadden al een paar keer gebeld maar we krijgen steeds van die kut smoesjes ja de montuur moet komen nou we zitten al 3 weken te wachten dus ik wil zeggen ziggo kut ...

    Di 14 okt 2008, 18:02 [reply]

    • riccardo

    ik heb nu al 4maanden geen internet klanten service wel 20 keer gebelt ze doen er gewoon geen fuck aan ik word hier nu zo pissig om laat ziggo a.u.b inpakken en weg wezen wat een idioten daar zeg ben getreurd dat ik ziggo heb genomen bah een bak elende ik denk dat ik ook maar ga opstappen bij ziggo en lekker wat anders ga nemen wat als dit zo gaat allemaal dan hoeft het van mij ook niet meer weer een klant minder binnenkort. ik hoop echt dat ze kapot gaan dat bedrijf.

    Vr 31 okt 2008, 18:36 [reply]

    • diane nooijens

    Ik ontvang al bijna een maand geen mails in mijn mailbox.
    Wat is hier aan de hand?

    Zo 28 jun 2009, 12:08 [reply]

    • diane nooijens

    Geachte ziggo,
    ik krijg al bijna 'n maand geen mailtjes in mijn mailbox.
    Wat is hier aan de hand?
    Alvast bedankt, A.C.M.Nooijens.

    Zo 28 jun 2009, 12:11 [reply]

    • covantrijp

    ik heb alles in een pakket maar digitaal heb ik alleen nederland 1
    niet 2-3-4-5 of 6 niet de moeite om naar te kijken
    groetjes Trieneke

    Zo 28 jun 2009, 12:17 [reply]

    • s.j.m.boorsma

    Ik heb eenmaand geleden een Humax aangeschaft met een smartkaart . De smartkaart is aangemeld .
    Na het verstrijken van depreviewperiode op 19-4 ontvang ik alleen nog ned.1 digitaal. Ik heb hierover gebeld maar tot nu toe is er nog niets gebeurd.

    Ma 6 jul 2009, 11:03 [reply]

    • bart

    het is nu 2009 en alweer een storing in in ieder geval west friesland ?
    rond deze datum is het voor de 2e keer rommel op de kabel..

    Di 25 aug 2009, 23:55 [reply]

    • Berri

    Zitten nu al bijna 2 dagen zonder email! Het internet werkt verder prima kan alleen geen berichten ophalen en versturen. Erg vervelend aangezien wij met zakelijke emails zitten. Vriescheloo provincie Groningen.

    Do 27 aug 2009, 21:25 [reply]

    • hgzwikker

    zaterdag 29 augustus 2009
    Zit vanaf woensdagmiddag zonder e-mail. Klantenservice te druk of onbereikbaar, wachttijden plus 30 minuten.Krijg steeds storingsmelding 0x800ccc92 .WACHTWOORD ZOU NIET CORRECT ZIJN.Maar wijzigen gaat niet want er is een groepsstoring.Groot bedrijf , maar prutsers wat betreft service. Heb er maar een ander mail adres bijgenomen via Google. Werkt uitstekend

    Za 29 aug 2009, 11:45 [reply]

    • D.Hindriks

    IK wil ook mijn GAL eens een keer spuigen,
    IK ZIT OOK AL EEN TIJD MET DIE KLOTEN STORING VAN ZIGGO,ZIJ MET HUN MOOIE PRAATJES (IN SEPTEMBER WORDT UW SNELHEID VERHOOGT MAAR BLA BLA BLA)HET WERKT NU NOG LANGZAMER DAN OOIT,MET TELEFOON MODEM IS SNELLER!!!!

    DUS MAAK HET IS EEN KEER GOED STELLETJE PRUTSERS DAT JULLIE ZIJN,
    EN ALS HET EENS EEN KEER WERKT,BLIJF DAN MET JE POTEN ER VAN AF!!!!!!!!!

    Ma 31 aug 2009, 21:55 [reply]

    • D.Hindriks

    IK HEB NOG WAT VERGETEN TE ZEGGEN,

    EN ALS JE EEN KEER BELT NAAR DE SERVICENUMMER,ZEG DAN NIET IEDERE,
    ( ALS U BIJ U EEN STORING IS,MOET U EVEN OP INTERNET KIJKEN,ALS ER EEN STORING BIJ U EN DE BUURT IS )
    G.V.D. DAN MOET JE OOK INTERNET HEBBEN
    STELLETJE *********.

    Ma 31 aug 2009, 22:02 [reply]

    • Trendyt

    Daarom ben Ik naar Tele2 verhuisd. Ik was het Ziggo ZAT.

    Di 15 sep 2009, 01:15 [reply]

    • a.c.m.nooijens

    ik probeer steeds op de site van kink fm te komen via internet en dat ging niet.
    Wat is het probleem?
    Zeker weer een storing van ziggo?
    Alvast bedankt, a.c.m. nooijens.

    Wo 7 okt 2009, 09:31 [reply]

    • Toine

    mooie volksverlakkerij als ze het zo blijven doen om mensen aan zich te binden en ze bezig te houden met die onzin STORING waarin in ALLES

    Za 31 okt 2009, 13:34 [reply]

    • Toine van den Hout

    Ik kan niet begrijpen hoe jullie de klanten nog onder ogen willen en kunnen komen ,met jullie steeds opnieuw gemaakte leugens ,ik geloof al lang niet meer in SPROOKJES,maar mijn geduldt raakt op en de kosten lopen hoog op en ook mijn telefoon rekening word zo toren hoog

    Za 31 okt 2009, 14:09 [reply]

    • m de boer

    Ik ben die hele Ziggo spuugzat.....sinds ze samen zijn gegaan is het WAARDELOOS!!!!!!
    Zorg eens dat de boel goed werkt... mijn internetverbinding werkt nog langzamer dan DIKKE STRONT en de telefoonverbinding is ook waardeloos wordt de godganze dag gebeld en dan neem je op en lege ze weer neer zonder wat te zeggen bel je ziggo ja we zetten er een team tegenaan...nou prima bel je na twee weken nog eens zeggen ze ineens dat je aangifte moet gaan doen bij de POLITIE!!!!
    Zal tegen jullie eens aangifte gaan doen als het niet snel veranderd zijn jullie weer een klant kwijt....

    Za 21 nov 2009, 21:22 [reply]

    • mister joopklep zeiker

    Nou Nou tis weer raak hoor v donderdag 26-11-2009 op vrijdag ochtend van 2.15.00 uur tot 4.00.00 dus.alles weer eens uitgevallen...maar nu rijst de vraag waar zijn die fuckers dan mee bezig ..ben zelf technicus en wil ook wel graag meedenken in de trend zodat het me een beetje meer gerust steld met die bagger zooi die zij mij als strond aanleveren !!!!!!!!!!
    vermoedelijk zijn ze dus met onderhoud bezig en ga er nou niet direct van uit dat het storring betreft neeeeeeeee joh das nou juist het meest irritantste v hen.
    Ze beloven aankondiging maar zelfs dat kunnen die dwazen niet eens!!!!! .
    Ik zou ze willen dumpen in de noord zee (300 m diep begraven )...assholes die gasten.

    Vr 27 nov 2009, 04:18 [reply]

    • anne

    iets bekend van een storing vandaag 2 december 2009 in noord holland..??

    Wo 2 dec 2009, 18:12 [reply]

    • p koolen

    Ik kan maar weer eens geen film kijken en net gemist.En mijn internet loopt nog langzamer dan een slak.Mijn telefoon rekening is bijna net zo hoog dat ik van dat geld een aardige vacantie kan nemen.Maar ja verder laten wij het hierbij niet bij zitten

    Zo 28 feb 2010, 15:55 [reply]

    • Yoeri de Groot

    ook nu op 11 maart is het weer de hele ochten raak....


    alles is zo traag, je kan gewoon niets doen

    zelfs dit bericht maken, daar moest ik 20 seconde op wachtten voor ik de pagina had ingeladen

    ziggo kan denk ik nooit aan alle verwachtingen voldoen omdat ze te veel hooi op hun vork hebben.

    Do 11 mrt 2010, 13:34 [reply]

    • Lucien

    Alweer alles plat...
    TV / internet / helpdesk..

    Di 16 mrt 2010, 21:27 [reply]

    • mary

    Och mensen stop is met zeuren een dag geen tv of compie!!!
    Get a live!!!
    Er bestaan echt ergere dingen in het leven hoor!!!
    Snap dit echt niet waar maken we ons druk om!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ga gezellig een spelletje doen of kruip met je man vriend vriendin lekker in bedje

    Do 18 mrt 2010, 00:11 [reply]

    • G.Kuiper

    Ik word doodziek van ziggo, vanaf het begin af aan , heb ik al problemen.
    Ik ben ook al een vermogen kwijt aan telefoontjes, Zeggen ze wel dat dat gratis is , maar je moet toch met je mobiel bellen , omdat ze je modem uit moeten zetten . Beter zal het nooit worden en slechter kan het niet.
    Zit ook regelmatig zonder tv, want dan is de smardcart zgn niet meer geldig , of hij herkend hem niet , nou fijne service,
    Maar wel elke maand het volledige bedrag afschrijven ( automatisch ) en verhogen ,zonder mij daavan op de hoogte te stellen. nu zit ik weer zonder internet, fijn hoor . BEDANKT ZIGGO, VOOR AL DIE ELLENDE.
    Zogauw het mogenlijk is ,stap ik over naar een ander. En ik zal absoluut geen reclame maken voor jullie, maar iedereen het juist afraden om bij ziggo te gaan .Wat een KL...... Bedrijf.

    Wo 24 mrt 2010, 15:59 [reply]

  • Je moet wel onthouden dat ziggo gigantisch veel traffic heeft. Ze zijn één van de grootste internet providers.
    Problemen ontstaan voornamelijk regionaal omdat er teveel bandbreedte per regio word gebruikt.
    Dit komt meestal door die beruchtte downloaders ;P.

    Zo 18 apr 2010, 15:13 [reply]

    • grietje

    We hebben al een paar keer achter elkaar geen t.v.
    WEG met ziggo.
    Alleen al om die naam, maar vooral om de vele keren dat er geen t.v is.

    Ma 17 mei 2010, 20:02 [reply]

    • Patrick

    Het is nu 22.06.2011 en dit bericht is nog steeds op internet te vinden.
    Heeft dat nu echt nut ?

    Wo 22 jun 2011, 18:56 [reply]

    • Els

    vandaag 18juli 2012, ineens geen beeld is er een storing ofzo?

    Wo 18 jul 2012, 10:01 [reply]

    • J.M.Veldhuis

    Tijdens uitzendin op Ned 2 valt het beeld stil. Na overschakeling naar analoge zender veschint de mededeling: Het programma is gecodeerd. Enkele andere zenders werken wel het ligt dus niet aan mijn toestel. Wat moet ik doen?

    Ma 20 aug 2012, 23:07 [reply]

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines