15 seconds of FAME via de MSN Musical talentenjacht

Vorig artikel Volgend artikel
15 seconds of FAME via de MSN Musical talentenjacht

Onder het motto ‘Claim your Fame’ roept MSN.nl de komende drie weken potentiële sterren op hun talenten te laten zien. De deelnemers moeten musical als uitgangspunt nemen en kunnen bijvoorbeeld een song uit Evita zingen of een rap maken over Fame. Deelnemers kunnen hun filmpje uploaden via MSN Video, het videoplatform van MSN.

Een vakjury beoordeelt uiteindelijk de filmpjes. De winnaar krijgt de mogelijkheid zich met zijn filmpje en een exclusief interview te presenteren aan het miljoenenpubliek van MSN.nl. Als een echte celebrity mag de persoon met de beste inzending als VIP naar De Nederlandse Fame en zal daar de volledige cast ontmoeten.

De Nederlandse Fame staat centraal op de speciale site over de musical. Hoofdrolspelers zoals Jim Bakkum nemen de bezoeker mee backstage en laten de kleedkamers en andere speciale ruimtes zien die normaal gesproken gesloten blijven voor publiek. Fans van de musical kunnen op de hoogte blijven met backstage foto’s, filmpjes van de musical en blogs met nieuwtjes. Het nummer ‘Fame’ van het ‘De Nederlandse Fame’ album is exclusief online via de site en MSNmusic te downloaden.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies