Hyves en SellaBand winnen innovatieprijzen

Vorig artikel Volgend artikel
-193.jpg

Sellaband en Hyves hebben donderdagavond de Media & Entertainment Innovation Awards 2007 gewonnen. Dat is door een vakjury bekendgemaakt. De winnaars kregen de Blauwe Tulp uitgereikt, welke symbool staat voor de continue zoektocht naar unieke, innovatieve concepten.

SellaBand kreeg de prijs in de categorie 'het beste innovatieve concept'. Hyves nam de Blauwe Tulp in ontvangst voor 'het meest innovatieve bedrijf'. De publieksprijs is met een krappe meerderheid gegaan naar IK op tv.

Juryvoorzitter Theo Huibers over Hyves: “Hyves voorziet sinds 2004 haar dienst continue van nieuwe toepassingen en kan zodoende vernieuwend in de markt blijven. Het is een innovatief bedrijf waar Nederland trots op kan zijn.

En over Sellaband: “Niets zo mooi als onlineconcepten die bestaande businessmodellen op zijn kop zetten. Sellaband doet dit op bijzonder interessante wijze. Van dit concept word je enthousiast, muziekliefhebber of niet.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies