3FM komt met prijs voor slechtste radiocommercial

Vorig artikel Volgend artikel
1195744378coenensander

Tijdens de Coen en Sander show wordt een initiatief gelanceerd waarin luisteraars kunnen gaan kiezen welke radiocommercial in aanmerking komt voor Het houten reclameblok.

De prijs wordt in het leven geroepen als protest tegen de vele slechte radiocommercials. Volgens de DJs zijn Centraal Beheer Achmea (de DJ), LOI (Merel en Wouter), Interpolis (Glashelderrr), Profiel (De fietsspecialist) en Carglass (Sterretje in voorruit) grote kanshebbers.

Coen en Sander willen adverteerders en reclamebureaus er toe aan te zetten om de kwaliteit van de commercials te verbeteren. “TV heeft de laatste jaren een enorme inhaalslag gemaakt met prachtige reclames, maar radio blijft ver achter”, aldus Sander.

Coen voegt daar aan toe: “De ene radiospot is best te pruimen, maar er zíjn commercials bij die zó irritant zijn dat ze er voor kunnen zorgen dat de radio uit gaat!”

De bekendmaking hoor je op 29 november in De Coen en Sander Show. Het Houten Reclameblok zal overhandigd worden aan de makers van de meest vervelende radiospot van het afgelopen jaar.

Meer content

Martijn Ros

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies