Online24.11.2007

C1000 lanceert aantal actiesites


1195723300c1000.jpg
1195723300c1000.jpg

De afgelopen weken heeft Amercom een drietal actiesites gelanceerd voor de C1000. Een van de actiesites staat in het teken van 1000x geluk, waarbij C1000 samenwerkt met SBS 6. De andere 2 sites zijn voor sinterklaas en de aankomende feestdagen.

1000 x Geluk

SBS 6 en C1000 zijn een samenwerking aangegaan met als resultaat het wekelijkse tv-programma 1000 x Geluk, mensen die iets goed te maken hebben of willen bemiddelen, kunnen tijdens een diner alles uitpraten en verbroken banden weer aanhalen. Amercom heeft het concept, design en de realisatie van de actiesite (www.c1000.nl/1000xgeluk) verzorgd. Het doel van de website is het onder de aandacht brengen van de 1000 x geluk actie en de maaltijdideeën van C1000.

Op de site kan men vrienden en familie uitnodigen voor een hereniging, tijdens een heerlijk diner. Dit diner kunnen bezoekers zelf uitzoeken via de maaltijdideeën van C1000.

De Pietenschool

Speciaal voor kinderen van 4-8 jaar heeft C1000 de Pietenschool op internet geopend. De C1000 geeft dit jaar 3 soorten Sinterklaasboeken weg en een heel pietenpakje bij diverse aanbiedingen.

Via de site wordt de kinderen verteld dat Sinterklaas hard op zoek is naar hulppieten en dat zij via de Pietenschool echte pieten kunnen worden. Kinderen kunnen er luisteren naar voorleesverhaaltjes, meezingen met sinterklaasliedjes, kleurplaten inkleuren en een piet aankleden. Ook kan je terugvinden bij welke aanbiedingen je de gratis pietenitems (pietenpakje, pruik of oorbellen & handschoenen) cadeau krijgt.

À la Maison bij C1000: Het recept voor geslaagde feestdagen!

En speciaal voor de feestdagen lanceert C1000 een nieuw assortiment van 250 producten met de titel, ‘à la maison’. Door middel van de actiesite kan de consument al kennismaken met deze nieuwe producten.

Op de site worden wekelijks nieuwe producten toegevoegd die de consument kan beoordelen, door tips te versturen of reacties te geven op de nieuwe producten maakt de consument kans op gratis à la maison producten. Ook maken bezoekers kans op de titel ‘Chef à la maison’ door mee te doen aan de Chef à la maison wedstrijd. Om mee te dingen naar de titel Chef à la maison moet de bezoeker een recept insturen, waarbij tenminste één van de à la maison producten is gebruikt. De winnaars krijgen een gratis tas vol met à la maison producten.