Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Vanaf 1 augustus zullen alle online sales van de sites van SMM bewerkt worden door SMM zelf. Op die manier willen ze verder bouwen aan de multimediale insteek.
SMM heeft al een netwerk bestaande uit ruim 30 websites met vooral de focus gericht op automotive, sport, digital lifestyle, gaming en personal finance. Sites als ‘Playboy Cyberclub’, autoweek.nl, sportweek.nl, formule1.nl, gamer.nl, belegger.nl, playboy.nl, panorama.nl en revu.nl -opgeteld bij de uitgave van 25 tijdschriften- is SMM de enige uitgever in Nederland met de focus op de mannendoelgroep. Met een bereik van 15% van de Nederlandse mannenpopulatie is SMM een bepalende speler voor de mannendoelgroep op de online markt.
Uitgever Eric Ariëns: “De communicatielijnen worden korter, dicht op webredacties en developers waardoor we adverteerders en mediabureaus nog beter van dienst zijn. Bovendien past het in huis halen van de online sales uitstekend bij het feit dat de positie van AutoWeek op online gebied fors wordt uitgebreid”.
Verder lezen over Playboy
Technology01.04.2024
Dit plaatje uit de Playboy is niet meer welkom in de tech
Social Media28.03.2018
Ook Playboy stopt nu met Facebook
Media04.02.2016
Playboy start nieuwe editie met Snapchat cover
Media13.10.2015
Nederlandse Playboy blijft naaktfoto’s publiceren
Online20.12.2013
Marly van der Velden in de Playboy verbreekt online records
Entertainment04.10.2013
Augmented reality op cover van jubilerende Playboy
Online05.02.2013
In samenwerking met Layar is de eerste interactieve Playboy beschikbaar
Advertising02.10.2012